kanske internt men jaja, vi tycker det är kul i alla fall

på uppmaning av johanna ska vi nu gör ett litet inlägg om de senaste dagarnas fina citat, kanske blir en återkommade punkt vem vet...

josefine hultgren vid matbordet idag, tänkte till: " jag har inte mätt mig, sedan jag mätte mig sist faktiskt"

josefin torssander när so-lärare pg står och berättar om hinduismen: "tillhör vi den?" (hinduismen alltså)

johannas lillasyster lovisa (3 år) vid matbordet: "men asså, johanna, ärru galen i mat eller?"

svenska-lärare anne till josse : " lägg ner virkningen, nu ska du få göra ett annat roligt handjobb" (här ska man ha johannas fantasi)

vi avslutar med något som jag kläckt ur mig och johanna INTE kan glömma, på x-dagen i vårat klassrum:

"allt är en enda jävla fittröra"


Kommentarer
Postat av: louisefredin

haha lovisas var ju bäst!! :D

är du galen i mat eller... xD

2009-09-05 @ 13:12:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0