pinsamheter

jag har en tendens att skämma ut mig litegrann... anledning till varför jag skriver detta:

våran katt flora var ute och rände som vanligt (hon är på smällen förresten) jag sitter vid datorn och hör plötsligt en väldig massa skrik och fräs utifrån. upp som jag vet inte vad flyger jag då, orolig som man ju är för alla små katter som är inblandade (inräknat "fiendekatten" och alla små "fosterkattungar"), upp och ut.
väl ute så gjorde jag ju mitt bästa för att försvara flora och skrämma bort den stora stygga katten som tydligen gjort intrång på våran bakgård.
i "att göra mitt bästa" ingick väl även en del klapp och gormande, fräsande och diverse, för mig i alla fall, pinsamma saker. grädden på moset är att jag i min ivrighet sprungit ut i bara trosor, inte någon sexy-modell här inte. nej ett par hederliga typ kappahltrosor flashade jag mig i, tokgalen och fräsande,  på våran helt öppna bakgård.

men... jag kanske bjöd åskådarna på lite onsdagsunderhållning?





puss kram
kram puss

Kommentarer
Postat av: :O

hahaha, det låter iallafall väldigt roligt :O



skulle gjort min onsdag ifall jag sett det xD

2009-09-24 @ 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0