tankar om idol

nu har vi kommit upp till sthlm och det blev direkt att bänka sig framför idol. eller ja... jag var bänkad i ungefär en kvart kanske, tycker inte det var så kul... det blir mest så att när jag mamma och lovisa kollar på idol att vi faller in i samma mönster hela tiden. mamma förälskar sig i alla sliskiga "kevin borg-wannabes" lovisa har koll på vem som sjunger bra och sådant (antagligen bästa gehör) och jag sitter mest och är cynisk, tycker att alla som "kommer ut" efter idol har blivit nedmanglade till ungefär en och samma person/stil.
jag menar kommer inte alla tjejer ut igen med klackar, lösögonfransar, lite neddämpad hårfärg och försiktiga uttalanden? killarna får spetsigt hår, ett par "schyssta jeans" och märkes t-shirt. dessutom är ju alla "söndercoachade" i rösten och har tappat det mesta av sin personlighet. personligheten som jag tycker oftast sitter mycket i bristerna och felen. i bästa fall så har dom fått ett par converse och ett par fejkglasögonbågar för att verka orginella.


nej nu kanske jag verkar tycka att jag är väldigt orginell och speciell men ICKE sa NICKE, jag tittar ju ändå, det måste erkännas!





puss kram
kram puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0