Amanda 6 år

Vi rensar på vinden och det är KUL att hitta gamla saker. Jag hittade min allra först dagbok idag och eftersom jag älskar så att flasha mitt privatliv i cyberspace... eh... så tänkte jag dela med mig av lite visheter från Amanda-modell några år yngre.

(Om ni inte kan läsa vackra stilen; "idag är vi åkså i afrika idag har vi åkså sköldpador det är jeteroligt")

Ja ska man leva i nuet. Tänk er att mitt 6-åriga jag steg upp på morgonen och tänkte att: "Jaha är jag i Afrika idag ÅKSÅ? Och, men vad trevligt har vi sköldpaddor idag med? " det är ju jeteroligt". Borde vara lite mer så fortfarande i livet.



Lägg ihop bilderna!
Tänk er att jag hade en syster som hade tatt mina sop bubblor. What a cruel world it was.

Kommentarer
Postat av: josephine

Oooo! Sop bubblorna! xDxDxD

2010-06-16 @ 23:34:58
URL: http://jhultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0