Jag har sjungit i en vecka, LA LA LA LA LA LA

Idag har varit så fin och bra och trevlig och allt att jag bara skulle vilja packa in den i en lite ask med supersäkert lås på, och jag kunde spara den genom hela livet. Liksom glutta lite under locket då och då för att kolla hur bra det faktiskt går att må.
Jag har ätit mycket, sovit mycket, tränat mycket, skrattat mycket och var helt slut när jag kom hem. Inte ens aktiviteterna med 3orna var jobbiga eller tråkiga. FAKTISKT (!).
Efter skolan åkte jag i alla fall till Vingåker och pluggade matte med pappa, sprang en vända och styrde sedan mot gymmet och badhuset med Josse. Ja, jag ska inte tjata sönder er med min hurtighet och säga hur bra vi hade det och "bla bla bla..." för jag hur mina senaste inlägg har låtit (jobbiga!) men kolla lite i min historik så tror jag att ni tycker att jag förtjänar att ha energi och må bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0