I know My Kitchen is very "fashion"

Vi läser en kurs just nu i skolan som heter Etik och Livsfrågor. Det är väldigt intressant men man tänker så det susar i hela huvudet både under och efter lektionerna. Bland annat så har jag tänkt på en sak som vi skulle försöka beskriva på lektionen som vi hade igår.
Vi skulle skriva om vilka skrämmande saker vi skulle kunna se i våran "sannolika framtid". En utav de mest skrämmande sakerna, är nog att jag skulle bli för "slipad" av omgivningen och samhället.
Jag vill vara naiv, tänka stort och leva ut i hela livet, inte bara som ungdom.
Med det sagt, visar jag er min nya skjorta som jag gav mig själv i present igår:
Den är så silkig och tunn och har såna här fina ärmar som är fluffiga och vajar när man går och då känner man sig lite tjusig.
199 riksdaler och ett Åhlénsbesök kostade den.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag såg din syster i tidningen idag :)



sv: Alltså vad dåligt att ni inte har skolval D:

vi hade det, jag skullr tro att folkpartiet vann >_>

2010-09-18 @ 14:58:39
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0