Soligt

Här får ni min födelsedag i genom linsen på min Sony Ericsson T700.

Tårtpolarna! Farmor och farfar, mamma, pappa, Lovisa och Jenny, Tove och Dave! Fina gänget inklämda i lilla lägenheten!


Jag gillar att dricka kaffe. Jag gillar att öppna presenter. Får man tillfälle måste det ju kombineras?


Jag har fått order om att lägga upp bilder på tårtan. Som jag faktiskt är rätt nöjd med. Okej då. SKITNÖJD faktiskt, den var asgod.



Nu ska jag ut och promenixa med Louise. Jag saknar Louise så det känns som ett lämpligt tillfälle att göra det.

Kommentarer
Postat av: mamma

Fina bilder! Tack för en fin födelsedagsfika! Älskar dig! Älskar dina tårtor!

2011-02-09 @ 22:28:48
Postat av: Teres Olofsson

Har du gjort tårtan själv?? trodde den var köpt...ser mycket god ut! :)

2011-02-10 @ 15:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0