Ryck inte på axlarna just denna gång

Åt nyss den godaste pastan jag ådstakommit på väldigt länge. Alltså seriöst, den var en sån jävla killer så jag tänkte tipsa er om hur man gör. Jag vet att man bara rycker på axlarna åt halvtaskiga recept på bloggar men det här var faktiskt jävla gott. Så jag måste blogga av mig!

Sätt på tagliatelle elller annan värdig pasta.
Tina räkor och skala dom.
Tina spenat (mycket för det blir så gott så man vill äta mycket)
Fräs spenaten i lite olivolja, salta och peppra, kläm över en halv citron (eller efter egen smak).
Fräs med räkorna och någon vitlöksklyfta.
Häv i en klick creme fraiche så det blir lite såsigt.

Lägg upp pastan och toppa med spenatröran och servera med extra citron. Åh jag vill äta det här varje dag hela tiden ju!

Kommentarer
Postat av: mejman

goo grandma

2011-01-26 @ 09:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0