Hehehhihihihhohooh

Jag har alltid typ varit lite kluven när det gäller "dagens outfit-bloggar". För det känns så seriöst, alltså att man tar sig själv på så stort allvar. Jag har en tendens att försöka skoja bort mig själv, kanske lite för ofta (?). Så idag kom jag i alla fall på att kan alla andra, då kan jag med! Det är fan min rättihet att ta mig på stort allvar och se lite ledsen, kolla ner i backen och svanka med benen så dom ser låååååååånga ut och tro att jag är modeoraklet itself. För det verkar faktiskt ganska kuuuuuuul...

Ah, så jag ska börja producera dagens outfit. Tänkte jag? Det vill säga då det existerar en sådan. Vi börjar ikväll med morgondagens midsommarutstyrsel (man ska vara ute i god tid).

Koftan är second hand, linnet från Cubus, skor från Din Sko (min systers), kjolen är HM och glasögonen likaså. Jag räknar stenhårt med sol så därför åkte dom på.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0