I, I follow

Idag har vi som går i NV1 oc NV2 haft besök från skogsindustrierna. Det var faktiskt ganska kul, verkligen superduktiga männsikor som kom och pratade med oss. Riktiga sånadär som man först tycker är helt otroligt supertöntigt klämkäcka (farmor har lärt mig det ordet) fast när man tänker efter en stund är det nog bara att man är lite avundsjuk på deras energi och gladhet liksom.

Sen var det pannkaka och idrott kvar av dagen. På idrotten joggade jag och Gustav i skogen. Det var så himla trevligt faktiskt!

Nu har jag nästan skrivit klart en samhällsskunskapslektion tror jag. Skulle egentligen infunnit mig i Martins lägenhet med kladdkaka i munnen och NHL-spel i näven men eftersom vi är hårt studerande ungdomar kom vi på att alla var tvungna att plugga. Lite surt det där. Är det förresten räven som säger att det är surt eller har jag bara fått för mig det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

DOM SÖG!

2011-05-19 @ 18:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0