Idyll

Idag har mina ögon fått vara med om så himla mycket fint.
Först var vi på Ändebols rabarberfestival (as I told u before). Det var dundermysig miljö och jättefint. Rabarberbeställning av Elviras mamma och lite nakenavre fick vi med oss hem.


Vi har egentligen ingen aning om vad det är. Men det var bra näringsinnehåll, fin påse och hade ett så väldigt sensuellt och tjusigt namn. Så vi slog till! Känns bra!

Jag fikade rabarberkaka med kardemumma. Den var helt gudomlig, jag måste försöka mig på nåt liknande här hemma. Ska ragga lite rabarber bara.

Sen åkte vi till Ericsberg slott och strosade. Inge och mamma ville vara herr och fru slottsägare.

Och det var superfint här med som ni ser. Vi suckade kanske tusen gånger för att vi ville bo så.

Glad start på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0