OBS! Jag babblar på

Idag var jag med Max och mamma och åt glass nere på Djulö. DÅ slog jag till minsann och provade Daimstruten med päronsmak, har väntat på att någon ska bjuda mig...Den får fyra av fem toasters! Mycket bra smakkombo och tumme upp!
Min kjol blåste upp några gånger och tyvärr inte lika perfekt som Marilyn Monroes tenderar att göra men annars var det perfa. Hoppas verkligen vädret håller i sig!



Det var tur att två av mina favoritpersoner fick muntra upp mig lite för dagen i skolan var rätt tung alltså. vi fick tillbaka Nationella provet i spanska och jag blev besviken, hade verkligen hoppats på ett MVG och landade på ett VG. Men sen när jag umgåtts lite med de fina, skrattat lite, kramats lite, fått upp blodsockret, tänkte jag liksom på att, nej, jag ska fan inte må dåligt över det. VG är ju ett toppenbetyg egentligen, och jag ska faktiskt lära mig att vara snäll mot mig själv. Det är min nya grej, acceptans mot Amanda Gustafsson.

Ja på tal om snäll mot mig själv lyxåt jag nyss en himmelskt god knäckemacka med chevré och lingonsylt. Det må låta äckligt för de otränade örat men ni gourméer där ute förstår ju vad jag pratar om. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0