Blitzkreig Bop

Eftersom bloggen lider av en sån otrolig torka, och jag egentligen borde läsa på om vad som händer vid celldelningar just nu tänkte jag att det här är passande, lite självupptagenhet:

 

 

MIG:

Tatueringar: Ingen än så länge (fyller 18 i februari till mina föräldrars förskräckelse, woop)
Längd: Jag tippar; 1m 65cm och 5mm
Skostorlek: 38
Hårfärg: Brun

Tycker du om någon: Nej, hatar alla

Önskar du att du bodde någon annanstans: 8 månader av 12 är för kalla i Sverige. Annars gillar jag det

Tänker du på självmord: Trodde det stod "tänder" först... sjuka tanke! Ehm, ja det gör jag ibland
Vilket shampoo använder du: Det på extrapris i mataffären
Vilken parfym använder du: Covet av Sarah Jessica Parker eller Fuel for life, Diesel
Vad är du rädd för: Miljöförstöring, att dö på ett ont sätt och att bli ensam
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jaja!

SENASTE:
Låten du lyssnade på: God Save The Queen -Sex Pistols
Personen du tänkte på: Johanna
Bok du läste ut: Åh nej, jag fejkläser alltid halva böckerna? Men... "Kapitulera eller dö omedelbart!" tror jag den hette
Personen du fick mail av: SHIT jag måste kolla min mail! (tur att jag gjorde testet), det var ingen mindre än "Weheartit", gud vad ospännande

Personen du fick sms av: Min pappa Ola

Vad stod det på smset: Samsung?


FAVORIT:
Mat: Men då! Alltid lika svår, pitepalt eller julskinka är jättegott tycker jag
Sak att göra: Pussas, träffa vänner, dansa, skratta
Sport: Jag är ingen sport-nisse. Jag gillar att spela badminton och basket på idrotten och sen gillar jag att kolla på volleyboll i Vingåker. Fast mest för att kolla på publiken
Dryck: bubbelvatten

Kläder: strumpbyxor
Bil: Men oj? Va? Bil liksom?

ANTAL:
Gånger du varit kär: 3
Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: 3
Gånger ditt hjärta brustit: 3

Hjärtan brustit på grund av dig: Nänä, fråga inte mig
Ärr du har på kroppen: Waaa? Jag som nyss var värsta känslosam, hänger detta ihop? Jag vet inte, men många



Snodde testet av min barndomsvän Filippa. HAH! Kolla så vi såg ut när vi var små! Vem är hon med bulldogkinderna?!


Kommentarer
Postat av: filippski

HAHA aaaw så sötia vi är! Puss på dig <3

2011-11-24 @ 09:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0