Segelbåtsblues

Jag sa att jag skulle "fly fastlandet" på facebook i nån statusupdate, och nu känner jag mig som värsta bedragaren för det gjorde jag ju inte alls det. Vi seglade lugnt till Nävekvarn och la oss tillrätta. Det är ungefär som när jag skriver att jag ska ut och springa och sen får jag gå för att det inte funkar så bra (PINIGT OM NÅN SKULLE SE MIG DÅ). I vilket fall ska vi mytta lite till idag och åka till Nyköping, väldigt fastland det med. Men såhär mysigt var det igår
Och idag ehm har pappa stekt crazy med ägg till frukost, vi tog matchande skjortor och jag gör ett tappert men misslyckat försök att se pigg och käckt alert ut med min lilla tekopp (haha den är verkligen "hej-kom-och-hjälp-mig", meeeeen........................ så får det vara när det blev som det blev)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline Karlsson

Jag saknar dig (???) efter 2 dagar. ommgg jag håller på och bli beroende...

2011-10-29 @ 21:32:59
URL: http://karlssonjacqueline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0