Så dansar vi till Dansmusik igen

Klockan åtta igår kom vi på att det skulle vara kul om det kom lite folk och fyllde upp min lägenhet. Då gjorde dom det och jag hade en jättetrevlig kväll istället för att gå och lägga mig i soffan och slökolla facebook tills ögonen hoppar ur led.
Det var tänkt så att vi skulle träffas kanske fyra-fem stycken och småhänga lite, och sen dra vidare och göra natten osäker. Men alltså, trillar det in trevliga människor så trillar det in trevliga människor; what to do, what to do?
Tack för trevliga kvällen! Nu ska jag åka till min mamma och Inge och äta mat och sova. Det är svårt att låta bli att gå och lägga sig halv sex ibland.

Kommentarer
Postat av: lina

den där bilden på mig och moa är creepy, haha! puss

2011-10-16 @ 17:19:46
Postat av: Amanda

Lina: Superfin ju!

2011-10-17 @ 07:35:33
URL: http://amandaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0