Jag skulle tyckt det varit jättekul om jag velat

Vaknade som vanligt klockan sju igår, gör alltid det efter jag varit ute? Tog en långprommis, köpte smör och apelsiner och gick till Tobias som satte i halsen för att jag aldrig sett Napoleon Dynamite. Gud det är så mycket jag missat på skärm (tv/-dator)-fronten att jag tror jag smäller av ibland.
Kul! I alla fall! På kvällen gick jag till Joan's som öppnat pizzaugn med pappafamilj, körde bil med pappa och lyssnade på Queen jättejättehögt för att sedan däcka i sängen med apelsin och bra bok. Himla bra bak-lördag ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH JISSES ALLTSÅ NAPOLEON DYNAMITE ÄR SÅ HIMLA KLOCKRENT ÄLSKAR DET ÅH GUD ÄLSKAR DET SÅ MYCKET ATT MIN MATTELÄRARE KALLADE MIG PEDRO I NIAN. åhhh det var fint.

2012-03-18 @ 15:57:43
Postat av: ARMANI

hahah ojsan, jaa det var jag som kommenterade det ovan... tydligen så försvann namnet HAHAH

2012-03-18 @ 15:58:19
URL: http://hejnapoleon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0