Fredagstänk

Jag har så himla mycket som jag vill skriva. Alltså hela tiden, på bussen, när jag är ute och går, när jag ska somna, i skolan, på toaletten, hela tiden får jag snilleblixtar och tänker trevliga saker. Men när jag ska skriva ner det här är det så svårt. Fast om jag försöker sammanfatta så har jag hittills idag tänkt:
 
- Kvalitetsnagellack förhöjer livslusten
- Jag tar toan med nästan trasig dörr i skolan, för den tar säkert inte så många andra
- Jag kommer kanske aldrig mer orka ta på mig jeans efter att jag köpt mina awesome och dyra (!?) tights i fett bra kvalle
- Man alltid lika glad av "ouch CHARLIE-videon"
- När jag var liten tyckte jag att "Som isarna (när det blir vår)" med Orup var bland det sorgligaste jag visste
- Jag har samma parfym som jag jämt använde när jag och Tobias började träffas och det känns himla bra
- Det här är så himla fredags-peppigt
- Ikväll ska bli så himla bra för jag och mamma har köpt massa mögliga ostar och marmelad
- Jag borde sluta använda "himla" så himla mycket 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0