The One I need (Oh yes INDEED)

Heja dagen! Tagit härlig skogspromenad med Becca i min nya ultrasköna dunjacka från Lindex. Som ett litet rött stoppljus! 
Hat-älskar att vi inte ens kan gå så långt att vi hinner prata om allt vi vill prata om, vi måste liksom genast bestämma mer promenad/pepp-tid. Sen har jag bakat banankaka också, och ätit den. Med parmesan. Söt kaka + salt ost = <3. Nu ska jag ta mig i krage och duscha (Varför är jag en så äcklig människa att jag tycker att det är jobbigt att duscha för?!?! :( ) samt äta lunch och sedan ge mig iväg till jobbet, le ett tag och sedan lösa bilproblem för att förhopningsvis få avsluta med fika ute i österåker. Försöker mota bort mörkret genom att var, sysselsatt, sysselsatt, sysselsatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0