The magic lingers round you still

Träffade Tobias igår för första gången på tre veckor. Och jag är fortfarande lika löjligt kär i den människan! AAAAAH! BLIR TOKIG BA! Och sen idag vaknade vi klockan ett, åt sura godisar och gick och köpte skor och kappa på Vingåkers Factory Outlet. Jag intalar mig att jag i alla fall förtjänar fina vinterkläder då jag tycker att vintern är så olidlig.
 
Kvällen har jag spenderat med pappa och fin bonusfamilj på verandan, utrustade med te, smörstekta kantareller, rostmackor och mycket tända ljus. Utmärkt lördagskväll då min kropp fortfarande är för jetlaggad för svenska vodkagroggar och stillastående Harrys-pubar.
Imorgon åker jag till Norrkan för farmors-fika och förhoppningsvis lura Tobias på bio eller dyl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0