NV3 4-ever in my <3

Igår hade jag till en början en shitty-shit-day. Klev upp och bara MÅDDE ILLA PÅ ALLT. Lyssnade tonårsstruligt på Håkan Hellström på bussen, släpade stegen och tog inte av mig jackan inomhus (för mig är det fuck-allt attityd). Tack och lov för min fina klass som vände på steken totalt framåt eftermiddagen! Bilden urartade i planering av piercingfester och diskussioner och barns snor. Hysteriskt roligt. Det var till och med kul på mikrobioloin! Och vi hade lix t.o.m lab!
 
SKA BLI FÖRJÄVLA SORGSET ATT SKILJAS OM TVÅ MÅNADER VILL INTE. 
Vi har liksom inte hittat varandra förrän nu i trean och det år så synd. I början hade alla fullt upp med sitt och på en klass med 32 hard-wörking-elever, frånvarande mentorer och klassråd finns ingen speciell gemenskap. Men nu azzå... vill inte :(. Har förövrigt lite ångest över efter studenten överhuvudtaget. Jag vill bara till Nepal och traska i berg för tillfället. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3^1000000

2013-04-13 @ 12:54:28
Postat av: Linnéá

Åh så fint skrivet Amanda <3 Jag håller med dig till 100% <3 <3

2013-04-13 @ 19:19:36
Postat av: Jenny

Kan tyvärr inte stanna tiden...
Men jag tänkte bara säga...att om du behöver en reskompis till Nepal så är jag på ;)
KRAAAAAAAAAAAAAAM

2013-04-14 @ 19:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0