Louisefis

Godkväll vänner! Jag vet att det ekar här mellan varven men vi försöker att inte hänga läpp för det. Det finns ju mycket mer relevanta saker att hänga läpp för såsom exempelvis Jonas Åkerlund. Under tiden jag varit borta har jag mest glidit runt, jobbat, myst med fina människor man kan prata hela nätterna med och även hunnit med en liten Göteborgsresa med mamma. Vi hade supermys och min mamma är världens bästa. Bara en sådan sak som att få sätta sig ner och i lugn och ro prata i tre timmars bilresa dit och tre timmar hem är en sådan lyx tycker jag. 
 
Idag har jag hängt med Louise som är hemma från Norge. Vi har tagit en promenad och delat på en pannkakssmet. Sedan fick vi matkoma och somnade tillsammans under en värmefilt i hennes lilla 90-säng. Det hela var mycket lyckat! Kommer sakna henne så-inå-helvede nu när hon lämnar lille mig här hemma igen. Vi kär liksom ba naturligt oslagbara tillsammans. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louisefis

Åh blir tårögd nu ju! Bästa du <3

2013-11-27 @ 15:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0