Högskoleprovet

Idag är det den 11 september vilket betyder att det är 5 dagar kvar tills anmälan för högskoleprovet i höst går ut. Med det ville jag säga att jag tycker att ni borde anmäla er! Egentligen tycker jag inte det eftersom det logiskt sett borde ge mig mer competition när vi väl söker men... jag är snäll. Det är asvärt att skriva det för man spenderar en liten dags ansträngning för att bevisa motsvarigheten till tre jävla pluggiga gymnasieår. Fråga mig inte vem som kom på idén eller metoden, jag tycker den är lite väl... enkel? Men så länge jag får vara med är jag nöjd! Mer genvägar åt folket! Vill ni anmäla er kan ni göra det HÄR. Och gör det för ju fler gånger ni skriver desto mer fattar ni hur det går till. 
Skolbild (det är lite bildbrist här på bloggen)!

Kommentarer
Postat av: kyckling

Åh! himla bra att du påminde mig!

2013-09-11 @ 20:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0