Hjemme

HALLÅ!
Nu har jag varit hemma i över en vecka och jag har verkligen inte haft tid att blogga. Dels har jag flyttat. Sen har jag även jobbat och igår legat däckad i magsjuka. Idag är jag mer på fötter igen! Tänkte att jag skulle berätta lite om resan om det kanske kunde intressera någon. Vi började alltså i Bangkok och åkte vidare sen till öarna Koh Samui, Koh Lanta och Koh Phangnam. Efter att vi var klara med Thailand åkte vi till Kambodja och tittade på över tusenåriga Angkor templen. Efter det åkte vi till kusten i Kambodja till Sihanoukville. Vidare från Kambodja till paradisön Phu Quoc i Vietnam. Efter Phu Qouc åkte vi till staden Ho Chi Minh (Saigon) och sedan kuststaden Nha Trang. Från Vietnam drog vi en liten avstickare upp till Bangkok igen och shoppade en dag, sedan flög vi till Bali i Indonesien, kvar i Indonesien besökte vi även Gili Trawangan. Tillbaka till Bali för att sedan flyga til Kuala Lumpur i Malaysia, där spenderade vi bara en dag innan vi avlsutade resan. 
 
Det där var alltså den extremt kortfattade versionen. Tänkte att jag slänger upp ett inlägg om varje land här i några dagar framöver om ni är intresserade. Tips osv. om ni känner er sugna på att sticka iväg!
Massa kramar från er long lost Amanda

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ser fram emot bilder och berättelse :)
Kram på dig bästa Amanda!!!

2014-05-04 @ 17:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0