well, they kick you around som much when you´re not a star

torsdag (oj redan torsdag:S) 25/12-08
halloj
just nu har jag inget vettigt för mig och vad passar bättre än att skriva ett blogginlägg om man inte har ngt vettigt för sig?;O för då har man ju plötsligt ngt vettigt för mig kom jag just på...yeah tänker smart här som ni noticar kanske, visst är jag cool när jag skriver in enelska ord i min text, jag känner mig så störtskön alltså...-.- märks det hur kul jag har?

jaja, kan ju berätta lite om dagen iaf (ursäkta att jag använder "iaf" mkt men jag har blivit beroende XD) imorse var jag och lovisa på gymmet och tränade, kanske nämnde det i mitt förra inlägg oxå? hehe märks att jag är töntigt stolt?
jobbigt var det iaf och sen så åkte vi till pappas syster i gamleby och åt lite julbord och så, hade inte träffat dom på typ fyra år (!) så stämningen var väl kanske lite stel i början men efter ett tag var det riktigt trevligt;D
kom hem hit till mamma kanske vid halv åtta och då tänkte vi ha våran efterlängtade SATC-kväll (eller jag och louise tänkte iaf...;P) men det blev inte denna dag heller, jag börjar misstänka att det ligger ngn mystisk curse runt den där kvällen, den blir aldrig av!!XD men den som väntar på ngt gott... eller hur var det?
ja så nu blire väl med datan som sällskap jag får tillbringa kvällen, ska ta och läsa lite oxå maybe? just nu läser jag "flyga drake", den rekommenderas!!



puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0