josefiintorssander och amandaagustafsson

29/11-08 lördag

Idag har jag varit med jossan i gustavsvik, det var jättekul!!:D vi åkte forsen som galningar och konstaterade att folk tycker att jag är konstig, jag kan ju inte rå för att jag är så jävla trevlig och glad medans dom bara glor surt...;O
haha, vi hade kul iaf;) sen så åkte vi och åt på IKEA med linnea och jossans mamma och sen åkte vi och köpte godis:)
det blev bara choklad idag, det var gott men nu mår jag illa:S försöker i alla fall städa mitt rum, sen blire nog en promenad sen inte så mkt mer. jag ska försöka bota min förkylning nu:D var det inte typ varm mjölk och ingefära som josse tjatar om hela tiden??;D ha det bäst!



puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0