Damn girl!

Tänkte som en liten julklapp bjuda på en gamla bilders bildbomb (observera d:et alltså inte någon bilbomb!) till er små pruttare! Var snäll att att inte försöka döma mig genom mina bilder, detta är rätt och slätt för nöjes skull, enjoy!


Fullständigt oklar anledning varför jag ens har valt att ta en bild på mig själv. Kan det vara för de rödsvullna ögonen, det nyduschade/okammade håret eller den fantastiska utstyrsel jag bär? Nej, ingen vet...
Sommaren -08



   
 
De här bilderna är så mysiga att jag får ont i magen. Gotlandstripp med pappa och Lovisa sommaren -08


På Johannas sommarställe sommaren -08. Vad jag vill komma ihåg rymde den resan en väldig massa "Desperate Housewivestittande" och vi att blev osams om vem som vann Monopol. Sommaren -08



 
Tjejmiddag hos finaste Hultgren. Flådigt att äta i stora salen, trerätters och med egen servitris. Fr v. Josse, Julia F, Tove. Maj-08


En Rebecca i ett motljus. Okt-08


Utklädningsdag Ht-08. Jag gick som pirat.

  Becca som blåbär, Josse som sjusovare och Jossan som galen tant, typ.


Galet kul Stockholmsresa, har en hel del roliga videos från tågresan hem, då Filippa får för sig att vaxa bort sina nagelband (?). Fr v. Julia J, Louise och Filippa.


På resa till Tyskland med fotbollslaget. Jag och Lousie var typ tip-top-tränade och sprang varje fredag och hade oss för att orka med den "jobbiga resan" som tränarna målade upp. Sen när vi kommer dit visar det sig att resan mest gick ut på att äta vitt bröd med nutella och titta på museum. Fast det gjorde inte så mycket.

  Våran diet, glass och fika!


Många promenader har promenerats, många samtalsämnen har samtalats igenom och mycket musik har lyssnats av med Johanna. Vår-08


En Filippa och ett vårskutt. Vår -09



En Jossan och en gitarr ( detta eländiga ord att stava?!) på konfirmationsläger. Feb (?) -09

  Fr v. Julia F, Louise, Jag och Julia igen!

















Kommentarer
Postat av: louise

aww så mysiga bilder, hahah tänk va vi tränade och förbrede oss till tyskland... kul vare iaf:D

men kmr du ihåg den där gången vi bakade bullar och gjorde massa videoer och sa att vi skulle börja filma massa... det e snart ett år sen nu :O

vi får ta och samla ihop massa roliga filmer och kolla på tsm :D? <3

jag hittade nyss tex. den där när vi åker karusell på grönan haha

2009-12-23 @ 12:36:12
URL: http://louisefredin.blogg.se/
Postat av: Elin/Sugar

Allt verkar jättemysigt ju :D

2009-12-23 @ 14:20:52
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: juliafröberg

åhh vad mysiga bilder!

saknar det , och saknar dig!

vi måste sammla i hop alla tjejer och han en riktig tjejkväll<3

2009-12-23 @ 16:11:49
URL: http://juliaafroberg.devote.se
Postat av: Johanna

det var en grymt snygg promenadbild du har hittat på mig hosthost haha, DESPERATEHOUSEWIVESDANSEN var ju det bästa!

2009-12-25 @ 15:05:30
URL: http://johannahjartberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0