Of Today

Dagens bilder:


Johanna vann en superduperminiräknare på någon mattetävling, jag blev sjukt avis!
Detta är min "assssssnaaaaajsssssssssss-min".


Josse hade en grymt fin tunika/klänning på sig från hm. Jag var bara tvungen att visa, ljuset i våra fantastiska omklädningsrum gör den inte rättvisa dock.

Dagens tråkigaste: Brevlådan var tom när jag kom hem. Förutom ett kuvert från typ försäkringskassan, jag som ahde hoppats på en ELLE eller UnderbaraClaras Jultidning.

Dagens låt: Edit Piaf - Milord, men varning, den sätter sig på huvudet och folk runtomkring kan bli ganska irriterade på låtsasfranska ord så lyssna inte om du ska umgås med mycket människor. Detta kan får förödande konsekvenser.

Dagens sms: "Get you a case of beer for that!" från pappa. Jag skickade "Matematilmålet uppnått!"

Dagens sötaste: Katterna som följer efter en, hela högen. Hela tiden. Ganska trevligt att ha sällskap när man kissar också faktiskt.

Dagens uttalande: Gympalärare Carro: "Jag och Robert har kommit fram till att vi hädanefter kommer att stänga idrottshallen för er...
Jaqueline (asnöjd): "Oh?! Yeeeeeesssssss..."
Gympalärare Carro: "...när ni inte har lektion"
Jaqueline: "...FAN."


Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

Varför är Vidåkers omklädningsrum så SJUKT KALLA? :(



Alltså Edit Piaf är faktiskt bra!!

2009-12-01 @ 17:11:51
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, jaques kommentarer asså.

2009-12-01 @ 20:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0