Vanished and gone

Just nu dyrkar jag Caitlin Quiet (Shearer) och fascineras lite av människor som orkar bry sig så jävla mycket. Man kan då ha en åsikt om allt har jag lärt mig idag, helt ovetandes om hur pinsamt det är att höra, när de själva inte är felfria. Därför tänkte jag som vänligast be er läsare om påpekningar från erat håll om ni tycker jag är sån nångång. Dömande, jävlig och sprätter stenbumlingar i sköra små pyttiga glashus alltså, då vill jag ha kritik!

Klicka här för att komma till Caitlins illustrationer!


Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

sv: Det blir jag nog inte... jag brukar bara må illa när jag vaknar... och det snurrade nog för att jag var hungrig XD

2009-12-14 @ 00:25:17
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: Elin/Sugar

sv: Nä, men jag har lyckats få MVG i matte och jag måste jobba väääldigt mycket för att hålla det typ! :S

2009-12-14 @ 21:46:02
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0