If I had a dime for everytime I been bad I´ll be a milionaire right now

onsdag 21/1-09
idag var det x-dag i skolan vilket innebär ungefär att man lika gärna kunde ha varit ledig för så mkt får man gjort... jaja i af sen efter skolan hade jag louise linn och danne "äta tabasco-tävling" för vi hade tråkigt vilket slutade med at jag har ONT i magen just nu men gissa vad..? höhö nu är jag tabascomästare!!! wohoo ingen dålig titel, danne snackade om att vi skulle köra torkade chilis någon gång då får ni hålla tummarna för mig!!;O

sen vare konfirmation, åh gud (haha lite ironi, gud... ja ni fattar men jag har tråigt xD) vilken tur att dom bästa finns där i samma grupp iaf, skulle aldrig överleva en viss ledare annars.....-.- torraste människa jag har träffat!

nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem för han har köpt apelsiner, MUMS!!
love/ a







puss kram


Kommentarer
Postat av: Amanda

vad snällt av dig amanda att länka min blogg på din sida. urgulligt :). jag gillar din blogg !

2009-01-21 @ 20:16:32
URL: http://aamandaz.devote.se
Postat av: Elin

Haha, vem är den torraste ledaren amanda? ;) hahah :D

2009-02-13 @ 11:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0