sleepyhead..-.-

måndag 5/12-08
idag har jag faktiskt hunnit me att göra ganska många saker;D
imorse tog jag en promenad oh det var riktigt härligt att komma ut på ngt sätt, bara jag, en dunjacka och 18 minusgrader asså det är ngt med den här kylan som jag gillar ändå på någe vis^^ sen så skrev vi vårat prov och lite sånt på moppekursen så nu har jag i princip förarbevis! weei!;D
efter det kom fillippa hit och vi fikade och skrattade åt alla i lovisas skolkatalog, äkta vintermys<3
så nu har jag precis kommit hem från mammas kompis eva där vi åt middag och spelade spel med lite folk, det var väl trevligt men inga jag kände där så...XD menmen, nu mår jag i af illa, vet inte ritigt vrf eller jo typ en kombination av dom där förkylningstabletterna (echinacea typ..) och att jag satt framför datorn i bilen :S jaja illa mår jag i af hoppas verkligen inte att man har dragit på sig något här; vinterkräksjukan, nej tack!^^
men nu ska jag iaf gräva ner mig i en massa tidningar som jag hittade här,  innan jag somnar, veckorevyn , amelia
(haha den är jag nörd på) nya hm-katalogen och ngn gammal elle, det ser jag fram emot;)

gonattens!



puss kram













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0