shopping for labels, shopping for love

hallå hallå.
vill först och främst passa på att tacka för gårdagen, vi hade lite girlsnight hos becca och det var... uuum mysigt! :D
sen tänkte jag även att jag skulle berätta för er allihopa att idag är det SHOPPING som gäller jag ska/försöka hitta följande:

- konfirmationsklänning eller liknande
- en sjal
- present till lovisa
- svart linne
- mobiltelefon ev.

 ja och sen lär jag väl köpa andra saker istället, så som det alltid blir för mig, men det gäller att vara glad ändå:)
så nu ska jag väl dra på mig lite paltor och sedan äta frukost med min kära mamma.
ven börja fundera åp ett intressant blogginlägg som jag ska skriva någon gång, jag lovar det ska komma!






kram puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0