Ätit spikklubbor

Brukar ni också tänka igenom erat senaste samtal, eller om ni hejjade på någon på gatan sådär? För mig så ekar liksom mina ord, ja det jag har sagt i mitt huvud i typ en evighet efteråt. Jag har en tendens att säga konstiga saker, tycka att min röst var för ljus, för hes eller ja ni fattar. I de flesta fall tror jag nog att det inte är något speciellt annorlunda jag sagt eller gjort men idag, alltså...

Det kom fram två små flickor till mig när jag var på väg till tandläkaren, jag är ingen hejare på små barn vilket visade sig här. Den ena lilla flickan vill ta på min klänning, drar lite i den jag:
-Ehe, ska ta du på min klänning...? (Egentligen WTF???!!!)
Sedan pratar de på obegripligt småbarnsspråk om vad de heter och bla bla, och jag är dålig på småbarn men det här tar ändå priset, jag:
-Ja okej nu ska jag gå. Ha en trevlig dag! Och stanna där nu!
Vem fan säger ha en trevlig dag till en tre och fyra-åring? Och som till någon jävla hund "stanna där nu". Hoppas ingen hörde mig, jag skäms. Men jag tror faktiskt att tjejerna frågade när jag skulle komma tillbaka bakom ryggen på mig. Men det var jag alldeles för jävlig för att svara på antar jag.
Med det sagt ska jag springa till bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0