I (don't) want a lot for Christmas

Jag kanske spammar bloggen nu. Men det är faktiskt min blogg.
Vill ni veta vad jag tänkte eller? (Ah det vill ni) Jo, jag tänkte såhär, att jag kan inte låta bli att önska mig en himla massa saker i julklapp. Håller inte alls med om att det har blivit så svårt att veta vad man vill ha sen man blev större och inte kan önska sig leksaker. Okej, onödigt inlägg i texten, i alla fall, så tänkte jag att om nu ni skulle sitta och fundera och fundera och fundera på vad ni ska köpa till era kärestan och ändå inte komma på det. Så kan ju jag hjälpa till med tips! Det blir ju liksom inte riktigt lika ego som att jag önskar mig alla de här sakerna (även fast jag önskar mig det allra mesta).

Nu börjar jag.


Rar mössa till någon, kanske en mamma, som gillar färg 100 :- från Indiska.
Kanske oerhört cheesy, men det skulle kunna funka ändå. En bok där man fyller i minnen och liknande, finns i olika typer "till min mamma, pappa, syster osv...) 99:- från systerlycklig.se

Nu slutar jag. Det var väldigt tidskrävande det här, men I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0