What was so simple in the moonlight, by the morning never is

Torka här på senaste tiden, antar att även ni märkt det. Idag har jag i alla fall än så länge hunnit med att dra ut den sista tanden innan rälsen åker på och jag tror tamefan att hon minskade eller något på dosen bedövning, för idag gjorde det ONT!

Annars så kan jag ju passa på att tacka för gårkväll och gårdag, jag var och stillade mitt shoppingbegär i norrkan med Louise och syster på dagen och på kvällen samlades det lite fint folk hemma hos mig. Vi lyssnade på imperiet, åt kladdkaka och spelade Jeopardy.





Bilderna kommer härifrån. Så sugen. Skulle aldrig våga.




Kommentarer
Postat av: Elin

Det låter värsta bra, speciellt Imperiet!



Jag längtar tills jag är 18 så man får tatuera sig!!

2010-02-24 @ 12:23:21
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0