Utan att sakna nåt

Hemkommen från ett dundrande boxningspass med Bönan och är trött men glad. Precis så som man brukar känna sig efter träning alltså, det är så himla skönt när man väl är igång, för att inte nämna hur bra det alltid känns efteråt. Det värsta är ju bara att komma iväg så att säga.

Nu har jag ätit en godis-macka också, och druckitegenkomponerat "te" till det. Teet består av vatten som får koka med några bitar färsk ingefära, det blir verkligen så fräscht och ska vara precis så starkt att det på gränsen till masserar lite i munnen tycker jag! Mackan, eftersom jag vet att ni undrar, bestod utav husman-knäcke, ost, soja, skinka, tomatpuré och pizzakrydda pålagt i den ordningen (mycket viktigt). Det låter väl fantastiskt inte sant? Eller hur Johanna, och Bönan, vi tror på det här va?

PUSS!

Kommentarer
Postat av: mamma

Teet låter super...mackan får man väl ge en chans kanske...P o K

2010-01-14 @ 20:03:46
Postat av: Elin/Sugar

Boxning!? :O

Allts ådet verkar typ askul, jag har tänkt börja med det. Någon gång hahha.



sv: Jag har velat se Chicago jättelänge :O

2010-01-14 @ 20:22:28
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, det låter ju helt underbart gott... Mmm... host

2010-01-14 @ 21:10:06
URL: http://johannahjartberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0