Roots, Rock, Reggae

Jag undrar hur mycket jag kommer böla om jag någongång skulle föda ett barn.
För jag börjar alltid grina till "unga-mammor-program" och liknande, när dom föder och alla bara gråter och skriker och det är blod och slem och rynkiga bebisar överallt.
Det är på något sätt det mest rörande. Jag är ganska hård vad gäller kärlekshistorier med cancer och sorgliga slut, men när det kommer till förlossningar då är jag ett emotionellt vrak. Idag började jag gråta till "16 and pregnant" på gymmet. Mitt i mitt flåsiga (hårda) träningspass på crosstrainern så föder tjejen och till råga på allt så har hon världens förjävligaste pojkvän som var heltjävlaslutihuvudetbarnsligastivärldenochjagvillestrypahonom.
Jag grät. Hulkade. Och grät. 
Som tur var, var jag ensam på gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0