Röra

Tillbaka på hemmaplan och önskar jag hade en sekreterare till denna blogg, jag har så mycket jag skulle vilja dela med mig av men så lite fingerenergi i förhållande till det.


Nu har jag flyttat till pappa, har saknat honom och han hade köpt ekologiska branflakes och tänkt på mig. Det är småsaker som gör en glad! Imorgon ska jag och sätta in räls i underkäken. Ohohoooo, I'm SO excited.


Vi har förresten börjat med musikal idag i skolan. I två veckor framöver ska vi öva in en teater/musikal
och även om jag inte riiiiiktig delar manusförfattarnas humor tror jag att alla vi AWESOME 94:or kommer du dunderäga!

Ell Yääh!

Kommentarer
Postat av: Elin

Musikalen blir nog värsta bra :D



vi borde träffas snart amanda! :o

2010-05-18 @ 01:58:08
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: taack :D du äger som lisa!

2010-05-18 @ 18:53:17
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0