Glamouramanda

NU har jag borstat tänderna i hundra år, pillat in snoddar i käften och sparkat av mig all sand om fötterna så man kan ta upp dem i sängen. Bara sånadär glamorösa saker jag sysslar med nuförtiden alltså.



På tal om glamour, sähår såg jag ut på min promenad jag tog förut idag:


Tänkte att "jag ska ju inte träffa på någon så det behöver ju inte vara fint" men fler och fler mysiga "ojvadåtjagdendärdagen?-fläckar upptäcktes på vägen och när han som sitter och smygdricker öl på å-promenaden, istället för att gömma ölen, hälsade på mig så kände jag att imorgon, då ska jag bannemej måla lite mascara och ta rena kläder.


Kommentarer
Postat av: mamma

Han som sitter och dricker öl?

Och jag tycker att du ser helt fantastisk ut!

Kram gumman!

2010-05-27 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0