Bild/Skåne-ATTACK!

Åh nu sitter jag och väntar på kaffet. Skojar inte, det blir bättre kaffe här i Skåne. Inge har berättat det det är något med hårdheten i vattnet. Sharing my life med 50+arna. Idag har vi åkt runt på Österlen (?). Det här är:
Någon som gjort fint i Simrisehamn
Livet genom min bilruta och jag försökte fånga charmiga hus där jag skulle kunna bo. Men alltså det var finare i verkligeheten på något sätt.
Utsikt, mamma och Inge på Stenshuvud. Stenshuvud är typ något man ska se i Skåne.
Så bra bilderna blir om man ber mitt sällskap ta kort (tänkte föreviga att jag var med också). Jaja, 50+arna var det ja. Haha kolla min mun! Jag har också fått rynkor! Och så ett mysigt ställe där man kunde äta sillburgare.
En klänning på HM som jag måste ha. Men inte har än, osså jag i den då förstås.
Men nu... ÄR KAFFET KLART. Hallelu-JAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0