Jag säger samma sak för 6002:e gången

Hysterisk Louise-helg. Fan vilken underbar tjej.

Annat värt jag hunnit med: Att sitta i mitt öppna fönster och pratat i telefon, tänt ljus, spelat gitarr och träffat Elvira med tillhörande hund.

Resten av tiden har varit lite smått apatisk. När jag inte får vara med någon, fastnar i soffan, har ont i magen. Mår illa. Inte pepp att vara i närheten av mig.

Ah juste EN sak till. Sista avsnitten, säsong 2 av Skins. Dööööööööööööö fyfaaaaaaaan vad bra. Eller dåligt, sorgligt, hur man nu ska uttrycka sig.



Kommentarer
Postat av: Elin

Ahh Skins JAG VET hur kan det vara så sorgligt liksom? :(

har du tid att träffas nästa vecka? :)

2011-07-19 @ 00:03:49
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0