Jag ska klaga tills jag Dör (eller tills våren i alla fall)

Alltså this fucking weather is killing me. Blir så förbannat jävla trött ful och grinig att det är svårt att veta var man ska ta vägen.

Det mest fascinerande av allt tycker jag ändå är hur oberörda alla andra verkar. Svenskarna är ju ett fantastiskt folk egentligen, de allra flesta bara strugglar vidare, sträcker på ryggen, fortsätter använda finkappan , tunna skinnhandskarna (AAA jag dör vad kallt) och tar inte på sig mössa för att det förstör frisyren.
Ba skrider fram dessa iskalla gator medan jag får hudproblem (jag har aldrig finnar annars) fult hår, snor i halsduken, flygigt hår, mascara på ögonlocken och vaggar fram som en michelingubbe. Jag orkar knappt ens vara snäll mot mina vänner ju. Snälla sommar och vår, hurry förfan.


Ps. Upptäckte nyss att det är hål i min väska. Ds.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mitt tips är: dra upp värmen i lägenheten, Vattenfast mascara, balsam kvar i håret, tamponger i näsan, dyr special jacka som värmer sjukt mycket, trotts att man ser smal ut iden... eller så tar vi vårt pick och pack och drar till Thailand, Tanzania, Karibien... Your pick!

2012-02-03 @ 13:40:15
URL: http://jennyslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0