Listat just nu

WAAH, jag överlevde! Så jag gjorde några högst nödvändiga listor.

5 saker som jag tycker är läskigt:
  • Grus i sängen
  • Matematik
  • Att vara osäker på om man låst eller inte när man sitter på toaletten
  • Att folk ska tycka att min timeline på facebook är störig
  • Människor som aldrig har avskavt nagellack eller noppor på kläderna
5 tant-saker jag gör:
  • Tar på mig bältet på bussen
  • Vaknar halv nio även fast det är helgmorgon
  • Har en extra fleecetröja under jackan
  • Tar med mig en frukt i väskan
  • Läser matblad från affären
5 saker jag helst äter:
  • Avokado-päron- och äggmackor
  • Jordgubbste med mjölk
  • Chili-crackers
  • Grillad korv
  • Allt med ketchup
5 länkar ni borde kika in på:
5 låtar jag lyssnar på:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0