Dagis-bak

Igår var det för-förfest på mitt rum, för-fest hos Joel och fest hos Mange (jag vet haha det är kul).Imorse trodde jag att jag skulle dö. MEN alltså, mycket rolig kväll. Älskar när man ba.... ah är lite halvsugen och har inga förväntningar och så stannar man ändå till klockan tre och har skittrevligt. Träffade många gamla godingar som jag inte sett på ett tag. 
Och har uppenbarligen BARA tagit kort på Paulina. Men men (kvinnor och barn) det gör ju faktiskt inget eftersom hon är så himla fotogenisk.
 
Idag har jag ätit en chokladboll till frukost och åkt till Norrköping. Handlat strumpbyxor äkta fina tjocka svarta för 25 spänn (fattar ni eller? åh dör fynd-orgasm) på bokbok och tacogrejer för att slutligen hamna i Tobbe och Isacs soffa. Skickat iväg männen på youtube-fest på trappan. MIn mage sa avstå alkohol, ät bullar, blogga och drick te istället. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0