Jag fläker ut mitt liv här

HÄÄÄÄJ! 
Befinner mig i 15 min pluggpaus, såeeeee tänkteeee sammanfatta senaste dagarnas bloggpaus:
 
I fredags var det ju suit-up-day och klart kvinnor kan delta också! Desutom fick man en bulle i skolan.
 
Efter skolan åkte jag och Elin till Ändebols gård och gjorde en intervju till ett projektarbete med ägarinnan Katarina. Vilken människa, vilken energi! Blev bjudna på bullar och satt i växthuset (där de odlar ekologiska och kravmärkta tomater) ända te skymninga, skitmysigt! Såååååå fin gårdsbutik med ekologiska och KRAV-märkta saker har dom och här är deras hemsida
 
Efter det bjöd minsaknade syster och hennes pojkvän Adam hem mig på kött och Alfapet
 
Sen jobbade jag hela lördagen och när jag kom hem från jobbet stod pappa och dansade i köket, han hade lagat go-middag som jag packade ner och tog med mig
till Norrköpings vattentorn!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0