Exception

Hej på er smågrisar! Tänkte läget är... vardag här. Jag går upp klockan sju, äter en häst till frukost, pluggar fysik och projekt till klockan ett, går till jobbet, jobbar, går hem, tar en promenad och slocknar sedan med lyset tänt och datorn i ansiktet klockan elva. (Påsklov pfff?) Ludde och Linda på jobbet undrade varför inte jag skulle ut och supa "jag som tar studenten och allt!" typ. Jag be ehhhh whaaaat?! Nej nej nej... HAR INTE TID. 
 
Så förlåt alla vänner, släktingar och pojkvänner om jag är disträ. Men, det är bara så; Jag har en helvetes massa skit att få gjort till skolan.
 
#Skolinspo (1. Jag och Hanna som laborerar med vätespektrum 2. Julia, Stina, Kyckling och Torsten laborerar med solceller, CRAAAAAAJZZZY FUN)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0