Sommar-ready

Igår när vi fikade sa mamma till mig ganska strängt att jag måste börja studentfesta lite. Så nu ska jag försöka med det. Sen åkte pappa till Stockholm med jobbet idag vilket innebär att jag blev ensam hemma. Efter mina två värda lektioner på Katrineholms Tekniska College gick jag ner till staden och sommar-uppdaterade sminkväskan. 
Utförsäljning av YSL. Gulpgulpvillhaallthejjagheterjagheteramandaochjagälskarsmink. I alla fall till sommaren äre ju fräscht att skimra lite tänkt' ja'. Ni vet en såndär blöt/sexig/svettig/sminkig brud i bikini som finns i modetidningar? Japp, jag vet i alla fall och så vill jag med se ut så jag gjorde ett desperat försök och köpte:
1. En halvt transparant foundation med naturligt skimmer och solskyddsfaktorn (bra på sommaren)
2. Det jag är mest hype över är krämen bredvid som är en transparant krämbronzer. Mmmmm vill typ bada i/äta/gifta mig/ha sex med denna =älskar den. Och omg det var 70% rea älskar mig själv för att jag äger den nu.
3. Sist men inte minst, vattenfast mascara som man tvättar bort med ljummet vatten. Gr8 eftersom vältränade människor svettas mycket (jag på sommaren heh).
 
Hopp! Nu kan sommaren gärna få komma för min del! And I'll turn into that sexy gal' in cosmo. Tiiiiiieeeep.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0