Tajsda

LÅNG dag! Prov och utvecklingssamtal! Hujedamej! Tur då att det är lite ljummet i luften och även fast det regnar lite lite så är det ljust till åtta om kvällarna minst och denna årstid påminner så mycket om när vi var nykära för ett år sedan och jag var ute och gick en sån där superb promenad med Louise efter skolan. Nu ska mamma snart komma hit och vi ska fika äggmackor och förhöra religion, mysigt! Jag ska dessutom försöka övertala henne att jag borde ha betydande rabatt på dessa underbara tofflor/sandaler från Abarcas som hon tagit hem till sin butik Fröken C. 
Vill ha långklänning, stora örhängen, sommar, brunbrända ben och ett par ingådda sådana här i skönaste skinn... Älskar att de är lite lagom kulturtant över dom! Jag har nog en inre längtan över att bli kulturtant. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0