Flashbacks

Uppdateringens frånvaro har varit starkt närvarande, jag vet. Men jag tänker så jävla mycket och vet liksom inte vad jag vill med mig själv så det är mellanåt lite svårt att kläcka ur sig käckheter på nätet. 
 
Det är sensommar, jag vill plocka fram fingervantarna och börja fundera. På hösten får jag alltid konstiga flashbacks av hur det var att börja trean. På något sätt gjorde den skolstarten och hösten så stort intryck på mig att jag aldrig riktigt kan släppa den. Vi kom hem från Tanzania och skulle börja leva "svenskt". Jag fick en lila cykel och som jag inte riktigt kunde cykla på, en vinröd tjocktröja med matchande väst att ha över. Plötsligt var det kallt och ovant i luften och jag som aldrig haft långbyxor på rundlåren tyckte det var mycket märkligt. Jag blev lite ensam och tittade väldigt mycket på Fresh Prince och Seventh Heaven. 
 
Tycker fortfarande att hösten är märklig och lite sorglig. Får flashbacks.
 
 

Kommentarer
Postat av: louise

Vemodigt det kändes när du bytt header...Hihi, men oj så sexig den var, grrr babe!

Svar: Hihi kände att jag... var lite ung på den förra :*
Amanda Gustafsson

2013-08-26 @ 10:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0