Frajdaj (fria dig!)

God fredagskväll på er! Hoppas ni har haft en fin dag, det har jag haft. Kört 9-16 på jobbet vilket är att sluta tiiiiiiiiidiiiigt för mig så det var nice. Tänkte att jag ev. skulle ringa någon ikväll och ba göra nåt spontant men tog en lång promenad, lyssnade på en sommarpratare blev trött och mös ner mig framför fotbollen med en limpmacka och ett glas cola istället. Känns oerhört skönt nu måste jag säga. Ibland kan jag riktigt njuta av att vara ensam, det är så befriande på nåt vis att inte behöva visa respekt för någon. Man kan liksom.... slänga kläder på golvet, sjunga klockan fem på morgonen eller skita i disken som står framme tills nästa dag.
 
Här är några bilder på saker jag gjort de senaste dagarna. Jag och Paulina har fikat scones och druckit te (världens bästa lill-guuuhrl-lovie-lovie-förstår-mig-så-jävla-bra), blivit bjuden på finmidda' hos mamma och Inge och tillslut då myst ner mig i soffan (ATM!!!). 
På tal om att jag ser på fotboll kanske jag och min lilla lovie ovan ska gå på volleybollpremiärmatch bla bla... nåt imorgon. Har blivit värsta sportfånen tänker ni nu?!! Jajjemän! har kommit på att det är sånt människor med för mycket tid gör. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0