Idag är det tisdag

Har jobbat 9-17-dolly-parton-style och sedan chillat mest. Har stressat runt varenda dag nu på sistonde så det kändes behövligt att lägga sig i sängen och dricka saft och chilla idag. Har varit ute och gått en långprommis också. Har kommit på att jag faktiskt saknar promenadkompisar här i Oslo. Jag drar med mig Evelina ut ibland och Louise är ju förstås min trogna följeslagare men dom jobbar ju också. Jaja lyssnar på girlpower-hits och svänga på rumpan kan man ju göra även i sin ensamhet.
 
Nu tänkte jag bjuda på lite visuell uppdatering.
Här är bästa Thea på jöbbe
 
 
Här är jag och världens bästa kille på väg till ferre
 
 
Här är världens bästa (halva) familj som jag firade jul med i helgen. Mamma och Inge har nämligen fått för sig att dom ska dra till Florida i jul... fusk tycker lille mig.
 
 
Här åkte jag tåg och kände mig lite 90's.
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och titta lite på youtube och sen somna gööööttt. Puss på er! Kramisar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0